Je načase vstať z postele a zabojovať!

Keď si si v hlave už premietla svoj doterajší život a začínaš mať pomaly jasno v tom, kde nastala pravdepodobne kolízia v tvojom živote, musíš začať niečo aj robiť pre seba. Jednak aby si sa ty sama cítila lepšie, čiže pre svoje vlastné potešenie a v druhom rade, aby si spolu so svojim telom zabojovala voči tejto zákernej chorobe.
Ako asi na všetky choroby tohto sveta, aj na endometriózu určite najlepšie zaberie úplná zmena životného štýlu.
Možno sa to na prvý pohľad zdá byť šialené, ale ja sama som si tým celým prešla a už po mesiaci som cítila pozitívne zmeny. V živote človeka však musí prísť tá chvíľa, ten okamžik, keď si povie, UŽ DOSŤ BOLO, chcem aby v mojej existencii  nastal nejaký pozitívny obrat.
Keď si vyberieš túto cestu, vopred ťa oboznamujem s myšlienkou, že to vôbec nebude ľahké. Bude to naozaj drina, budeš musieť makať neustále na sebe, ale uisťujem ťa v tom, že tvrdá práca ti bude prinášať svoje zaslúžené ovocie.
Ty sama sa musíš rozhodnúť, ktorou cestou sa vyberieš. Príležitostí a takisto aj možností máš neúrekom, ale dobre si to premysli.
Na internete dokáže človek nájsť rôzne zázračné bylinky a taktiež aj výživové doplnky, ktoré by mali dopomôcť organizmu buď sa zregenerovať alebo úplne vyliečiť.
Ja sama priznávam, že som si vyskúšala už viacero takýchto doplnkov výživy, ale ani pri jednom som nebádala na sebe pozitívnu premenu. Ja samotne v takýchto veciach neverím.
Podľa niektorých zdrojov, ako sa možno mnohé z nás už dočítali, buď elektronickou formou alebo písomne na letákoch, takéto zázračné vitamíny dokázali vyliečiť už mnoho žien na svete. Mojou vecou ani nie je robiť antikampaň pre niektorú z týchto firiem, ktoré ponúkajú takéto svoje výrobky. Ako som už aj písala, možností je mnoho, každá z nás má právo slobodného výberu. Možno, čo vo mne nevyvolalo nejakú hlbšiu pozitívnu zmenu, ďalšej žene pomôže a opačne taktiež.
Vyber si tú cestu, ktorá ťa bude napĺňať energiou a pri ktorej si budeš istá svojim smerom a hlavne tým, že to bolo pre teba správne rozhodnutie.
Nič však nenechávaj len na náhodu a osud. Hlavne sa neboj zmien vo svojom živote. Tvoj doterajší život asi nebol správne orientovaný, keď sa objavili nejaké tie výkyvy zdravia.
Mne trvalo časovo štyri operácie (z toho dve boli na endometriózu) a tri hormonálne liečby, kým nastal vo mne ten prelom a keď som sa už cítila byť dostatok silnou na to, aby som sa mohla endometrióze postaviť zoči - voči.

Nasledujúce články budú venované mojej postupnej premene. Ak sa ti páčil môj doterajší príbeh, pokračuj so mnou :)




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Životospráva v boji s endometriózou

Pozitívne účinky bylinných čajov

Pohybové aktivity v boji s endometriózou